sobota, 12 kwietnia 2014

Minął rok :) - OWM 2014

Minął prawie rok od mojego pierwszego startu na 10 km po moim powrocie do biegania. Mimo, że do szczytu formy który szykowany jest na przełom czerwca/lipca pozostało jeszcze sporo mocnych treningów oraz ważnych startów to jutrzejszy bieg pokaże mi jak dużo zmieniło się przez ostatni rok i czy treningi w które włożyłem tyle pracy przynoszą rezultaty.

Prawie rok temu na 10 kilometrową trasę OWM 2013 przebiegłem w 42:59 min. Był to bieg który dzięki któremu wróciłem do regularnego trenowania i rzucania sobie nowych biegowych wyzwań. Minione 365 dni były ciekawym biegowym doświadczeniem. Wybiegałem ponad 1450 kilometrów, biegając zróżnicowane akcenty oraz nawiązałem współpracę z Łukaszem który czuwa nad moim przygotowaniem. Jak już wspominałem, mimo, że pierwsza forma szykowana jest na koniec czerwca to jutrzejszy bieg będzie swojego rodzaju rocznym podsumowaniem, więc trochę sobie po nim obiecuję.

Pierwszym planem minimum jest pobicie życiówki 40:56
Drugim planem jest złamanie bariery 40:30
A trzecim, najcięższym wyzwaniem jest złamanie magicznej bariery 40 minut

Trzymajcie kciuki jutro o godzinie 9:30 ! :)

Pierwszego dnia wystartowaliśmy w biegu charytatywnym w ramach OWM 2014. Trasa miała 4,6 km i przebiegała ulicami Warszawy.

W  drodze na Plac Zamkowy 



Reprezentacja DARŁOWO BIEGA. Jowita i Mariusz biegną jutro maraton ! Trzymać kciuki ! :)

Niesamowite wrażenie ;)

Oto kilka zdjęć :

3 komentarze: